zondag 17 augustus 2014

Ikea geurkaarsen

Een geurkaars in je kamer is bijna een musthave, het zorgt ervoor dat er altijd een lekker geurtje hangt in je kamer. Bij de Ikea hebben ze ook heel veel geurkaarsen, dit zijn wat verschillende geurkaarsjes die nu bij mij in huis staan.

Blueberry

De blueberry kaars is een lekkere frisse kaars. Hij zit in een glazen potje met een leuk strak dekseltje, die er nu niet op zit. Ik had nog een bijpassend nagellakje van Catrice in de kleur 'It's All I Can Blue'.


Aardbei
Deze aardbeigeurkaars staat bijna overal in huis, in de woonkamer, de douche en bijkeuken. Hij ruikt lekker zoet en fruitig naar aardbei en is verkrijgbaar in een grote versie (deze) en een kleinere kaars, allebei in zo'n schattig glaasje.

Ananas
Dit is mijn favourite geur... ananas! Hij ruikt echt heerlijk naar ananas. Mijn hele kamer ruikt er gewoon naar. Het is wel alleen een kaars en zit niet in een glaasje of zoiets dergelijks, ik heb er een wattenschijfje onder gelegd, want hij geeft wel een beetje af. Maar dit is echt een super lekkere geur

1 opmerking:

  1. Heel leuk Dorien, ik zou de aardbei versie wel willen proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen