vrijdag 23 januari 2015

Summer Mood

Nu het hartje winter is geworden, kijk ik toch alweer uit naar de zomer! Lekker met een shortje en shirt zonder jas op de fiets..... lekker buiten op de veranda ontbijten. Tijdens zwoele zomeravonden buiten chillen met m'n friends. Gelukkig kan ik me nu al helemaal uitleven met zomerse kleurtjes nagellak op mn nagels en op mn lippen.

Een paar dagen geleden heb ik een leuke kleur van L'OREAL Paris gekocht. De favorite color van Doutzen, namelijk Doutzen's Nude! Ik ben gewoon keihard een Doutzen fan..... Een super lichtroze parelmoerkleurtje die me helemaal een zomergevoel geeft! Ik weet de kleur is er allang, maar doordat op dit moment de toch wat donker gekleurde lippen helemaal hot zijn, had ik ook wel zin in lekker licht. Dus kom maar op, ik ben er klaar voor! ღ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten