vrijdag 8 augustus 2014

DIY bureau

Omdat ik net deze zomervakantie verhuisd ben, had ik nog een leuk bureau nodig voor op mijn kamer. Op internet heb ik gekeken naar verschillende bureau's en er waren er een heeeele boel. Toen kwam ik een DIY steigerhout bureau tegen op LifestyleLou en ik dacht: 'Ja, dat is leuk, past helemaal in de stijl van mijn kamer.'
Samen met m'n paps en mams ben ik naar de Gamma/Formido gegaan om te kijken of ze daar steigerhout planken hadden. Ja dat hadden ze, maar toen ik met mijn vinger over het steigerhout heenging om te kijken hoe het voelde, had ik meteen bijna een splinter... Dat was dus niet zo'n strak plan om een bureau van te maken, omdat ik daar veel op moet schrijven voor school.
In de buurt van de steigerhout planken stonden ook leuke planken, een beetje een steigerhout idee, dit waren CanDo Vintage planken Chocolate en fijn dat ze net in de aanbieding waren bij de Formido.
De twee planken hebben we laten zagen op 32 x 130 cm en daarna aan elkaar vast gemaakt met witte latjes, zodat ik een bureau heb van 64 x 130 cm. Daar passen de witte schraagjes van 60 cm breed van de IKEA super leuk onder.

 

 
En kijk hier zijn de foto's van het resultaat. Ik vind het een geslaagd experiment :)

3 opmerkingen:

  1. Wauw!! Die is echt heel mooi!! Naak je ook nog een artikel over je gehele kamer? xx je dropje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super tof resultaat, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen