maandag 4 augustus 2014

New Lip Balm

In het begin van de vakantie heb ik een super leuke nieuwe verslaving ontdekt..... Essence Wave Goddess Tinted Lip Balm! Bij de kruidvat zag ik ze staan, alleen van de kleurtjes werd ik al vrolijk en kreeg ik een beachy feeling.
Ze zijn er in twee kleuren: een knal roze, 01 Loose your heart on the board en een zacht roze, 02 Life is better when you surf. Ik heb ze allebei aangeschaft en ze zijn echt lekker!
De zacht roze geeft een licht tintje op je lippen en de knal roze is ook echt knal. Ze ruiken lekker naar vanille en voelen super soft op je lippen aan. De balsems blijven echt lang zitten. Zelf gebruik ik 01 Loose your heart on the board het meest, omdat deze kleur mooi staat op een gebruinde huid en mijn groene ogen hierdoor nog groener lijken :p
Wel jammer dat ze nu al niet meer bij te bestellen zijn, anders had ik er zeker meer aangeschaft.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten